Polmlek głównym sponsorem olsztyńskich siatkarzy

2017-07-28 10:19:19(ost. akt: 2017-07-28 10:36:43)

Autor zdjęcia: Grzegorz Czykwin

W sezonie 2017/2018 głównym sponsorem siatkarzy Indykpolu AZS Olsztyn będzie grupa Polmlek.
— Współpracujemy z Grupą Polmlek od wielu lat, zarówno w sferze siatkówki jak i naukowej — wyjaśnia Tomasz Jankowski prezes olsztyńskiego klubu.

Logo Sponsora znajdzie się m.in. na koszulkach meczowych siatkarzy. — Cieszę się, że przekonaliśmy władze Grupy Polmlek do sponsorowania drużyny. Jesteśmy nie tylko zadowoleni z 5 miejsca w poprzednim sezonie, ale także z wartości mediowej naszych sponsorów, o która wyniosła za ubiegły sezon rekordowo w historii Klubu - ok 25 mln zł. Kibice mogli obejrzeć 15 meczów "na żywo" oraz 61 powtórek na sportowych antenach Polsatu. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby powtórzyć wynik z minionego sezonu oraz aby nasz Sponsor był zadowolony z wyników sportowych i marketingowych — tłumaczy Jankowski.

Grupa Polmlek to polska firma. Pod względem wielkości sprzedaży jest trzecia w kraju. Pod koniec 2015 r. portfolio Grupy Polmlek poszerzyło się dodatkowo o soki, nektary i napoje znanych polskich marek Fortuna, Garden, Pysio i Sonda.

Komentarze (3) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. ozzy #2298071 | 46.112.*.* 30 lip 2017 18:15

    zamiast nikomu niepotrzebnego stadionu dla podwórkowych kopaczy powinna stać dawno hala panie grzymowicz może byśmy mś me lub ligę światową oglądali a tak olsztyn zadupie bez sportu

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  2. on #2297444 | 81.190.*.* 29 lip 2017 12:03

    I uczcie się kibice azsu od kibicow Stomilu przywiązania do barw tradycji i wierność do swojego klubu , bo pod tym względem nawet nie siegacie Stomilowcom do stop

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) odpowiedz na ten komentarz

  3. no #2296949 | 5.172.*.* 28 lip 2017 14:11

    i uczyć się panie Borkowski marketingu od ludzi z AZSu, aby nasz Stomil przynajmniej w tej kategorii dorósł im do pięt.

    Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz